onsdag 28 oktober 2009

Pumpor

Jag kunde inte hålla mig ifrån att använda spindelnätsstämpeln från Tim Holtz i hörnen. Stämpeln visade jag i inlägget innan.

De härliga stämplarna med pumpor är från Angie B och kan hittas i butiken under Inkywings egna stämplar i butiken.Jag har använt mig av en stämpel med en stor pumpa på. Den andra stämpeln med majs och mindre pumpor har jag monterat med 3d kuddar och satt dem lite omlott för att få ett sammanhängande motiv.

Den lila bården med texten har jag gjort i vitt papper som jag sedan färglagt med en lila promarkerpenna. Det är ett bra sätt att få passande detaljer när man inte har rätt färg på pappret.

Jag har först gjort fina spetsiga kanter på en vit remsa genom att använda mig av en Fiskars stans.Textstämpeln finns med i ett Halloween kit från The Greeting Farm

Stämpeln från Tim Holtz med spindelnät.

Inga kommentarer :