onsdag 28 oktober 2009

Happy Halloween

Angie B:s härliga höst och halloween stämplar passar perfekt till färgglada höstkort. Häxan och björnen vid staketet är från Angie B och finns att köpa i butiken. Här kan du hitta dem i butiken: Angie B

Dessa i kombination med ett set med Halloweenstämplar från Tim Holtz, Trick or treat, gör det extra roligt att skapa.

Visst är de häftiga stämplar. Spindelnätet är min absoluta favorit. Dessa stämplar passar även jättebra till lite häftigare kort till både pojkar och flickor.
Här kan du hitta dem i butiken: Trick or treatJag har även stämplat spindelnätet från Tim Holtz på blomman.

Jag har klippt ut en cirkel i vitt papper och torr embossat den med spindelnät med en embossingdie från cuttlebug.
Därefter har jag färglagt den med en promarkerpenna till den färg jag tyckte passade som i detta fall är apricot.
Till sist använde jag fluid chalk för att skugga kanterna. Jag använde den också på upphöjningarna efter embossingen för att markera spindelnätet.

Inga kommentarer :