tisdag 1 december 2009

Present tetra

Jag har gjort en liten mini tetra av det härligt gröna julpappret 'Tis THE SEASON Carol från Bo Bunny.

Man kan lägga en liten godis i den till någon man tycker om eller varför inte ett smycke eller något annat roligt.

God Jul tagen är stämplad med en biljett från detta stämpelark. Det finns även en större likadan stämpel som du kan hitta här.

Den röda blomman har jag målat med en röd Promarker penna och sedan har jag tagit lite Perfect Pearls, Forever Red, på en pensel som jag doppat i vatten och målat över hela blomman. Så den är härligt glittrig. Tyvärr syns det lite dåligt på bilden.

De vågiga kanterna på tetran har jag gjort med en wellpappsrullare. Jag fick äntligen nytta av den som har legat och skräpat i flera år. Den som spar han har. Det är bra att vara en hamster ibland.

Inga kommentarer :