fredag 4 december 2009

Mozartkuleask

Jag hittade en gammal ask hemma som det en gång varit Mozartkulor i. Nu var det dags att altra den.



Jag har använt ett prickigt papper från Bo Bunny, St NICK Sleigh, för att klä in asken.


I mitten av asken har jag satt en stor metalldekoration, ett ornament.


Sedan har jag dekorerat med rosor både på och runt. Knopparna är nya och finns här.


Stämplarna jag använt är Tomtepojke liten och Tomteflicka liten.


Jag har färglagt dem med Promarker pennor.

Nedsidan av locket har jag dekorerat med en utstansad bård. Bården har jag gjort med en stans från Martha Stewart, Scallop Dot.


Stämpeln är en mindre variant av den jag använde på chokladasken i fredags.


Naturligtvis har jag fyllt asken med dessa underbart söta små chokladtomtarna.


Kram


Ann-Louice

1 kommentar :

Randi Th. sa...

Denne var jo bare kjempestilig!!!
Ha en flott dag!
-klem-