torsdag 3 december 2009

Grankort

Jag har använt mig av det mönstrade pappret St NICK Holly Berry från Bo Bunny.

På den har jag stämplat texten med stämpeln julsångsbakgrund. Jag har använt mig av en brun Adirondack dyna, Espresso.

Runt kanterna på pappret har jag stämplat min nya favoritstämpel, en liten grankvist från Stampscapes. Jag har stämplat med en grön Adirondack dyna, Pesto.

Granarna är stämplade med stämpeln Långa Granar. Den är sedan färglagd med Promarker pennor.

God jul texten är stämplad med stämpeln Långa ord - julafton.

Jag har klippt ut motivet och chalkat kanterna med brun Fluid chalk.

Den söta snöflinge charmsen som jag använt finns här.

Den vita blomman med snöflingemönstret har jag stansat ut ur ett papper från Bo Bunny.

De röda dropparna är egentligen dekorationer till adventsljusstakar.

Inga kommentarer :