tisdag 18 augusti 2009

Solnedgång i sommarnatten

De nya blomstämplarna från InkyWings är supersnygga att stämpla två gånger bredvid varandra utan att lägga på mer färg på stämpeln. Den lite blekare stämplingen blir en snygg skugga.

Bakgrunden har jag gjort med akvarellfärger som jag målat på ett akvarellpapper och därefter stämplat motiven på. Tanken var att det skulle se ut som en solnedgång.

Jag gjorde en ficka av cardstock som jag klistrade mitt motiv på.

Jag gjorde sedan en tag att lägga i fickan.

Tagen är den till vänster på bilden med de snygga banden på som givetvis finns att köpa hos InkyWings. På den har jag stämplat den nya Grattis stämpeln som finns i två olika storlekar. Här har jag använt den mindre av dem.

Till höger på bilden syns baksidan av fickan.

Inga kommentarer :