torsdag 20 augusti 2009

Blått och en aning rosa kort

Jag har för ovanlighetens skull skapat i blått men jag kunde inte riktigt hålla mig från att använda rosa till bandet som håller ihop kortet.

Jag har använt Fiskars stansen Thread Water för att skapa den dina bulliga kanten på kortet.


Så här ser kortet ut när det är utvikt.

Jag har använt den söta stämpeln från The Greeting Farm och målat den med akvareller.
Sen har jag använt de nya Psyko cirkel stämplarna från InkyWings och stämplat dem med blå stämpeldyna lite varstans på kortets insida.

Så här ser bandet ut som håller ihop kortet.

Den här stansen från EK Success har jag använt när jag gjort den fina bulliga kanten på bandet.
Se skillnaden i storlek jämfört med Fiskars stansen som jag använt till kanterna på kortet.

Även baksidan ska se tilltalande ut.





Inga kommentarer :