onsdag 12 augusti 2009

Gott och blandat

Här har det varit oroväckande dött ett tag. Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen.

Jag började på ett nytt jobb i mitten av maj och sen dess har det varit fullt upp.

Här är några kort jag gjort under tiden.

Ett kort jag gjorde på Morkarlaträffen. Den supersöta draken är en stämpel gjord av Pappersdraken. Ni har väl inte missat hennes fina stämplar.


Här är ytterligare ett kort från Morkarlaträffen. Ett blå gult kort till en student som gjordes efter en skiss på träffen.

Insidan på studentkortet.


Ett av mina senaste kort till två jubilarer. Det var roligt att använda två för mig udda färger ihop. Det syns lite dåligt men jag har använt mig av en not stämpel i bakgrunden som jag fått i present av gulliga och snälla Anna Göransson. Tack så hemskt mycket!


Inga kommentarer :