måndag 29 oktober 2007

Nu är det över..

I helgen var jag och min bästa kompis tussan på mässan i Karlstad. Det var jättekul! Har ju sett fram emot det väldigt länge och nu är det över...

Jag satt och demade lite hos InkyWings båda dagarna. Det var min första gång så jag hoppas att det gick bra. Det var lite läskigt i början men sen gick det bra. På lördagen satt jag och målade de nya Angie B motiven och på söndagen satt jag och klädde två askar som några lyckliga vinnare får på shoppinglotten.

Har några kort från mässan men har inte hunnit ladda ner dem till datorn ännu.

Tack så mycket för alla gulliga kommentarer på mässan. Det betyder jättemycket.Det var verkligen roligt att träffa er och jag hoppas att jag kunde hjälpa er som hade frågor.

Nu är man då lite fattigare igen.. Och vi som ska åka på Syfestivalen på fredag. Får ta och inventera plånboken och se om jag har råd med något mer än inträdet.

Jag köpte förstås lite nya hÄnglar i helgen. Var ju bara tvungen att ha de nya grisarna. Köpte lite papper och småsaker och en cirkel stans. Och så råkade jag bli delägare i en bind-it-all maskin också. Jessica håller på att övertala mig att den ska stå hemma hos henne. Jag åker ofta och våldgästar där och får mat och snor till mig lite dekorationer och annat smått och gott när vi har pysseldagar. Jag orkar aldrig släpa med mig alla mina saker dit och så blir det ju billigare för mig också, gratis mat och gratis dekorationer. Helt perfekt arrangemang tycker jag. :o) Så jag antar att jag får gå med på att hon får ha den nya maskinen hos sig.

Måste bara tala om att det var så roligt att träffa er alla som arbetade på mässan. Särskilt Lisa, Marie och mina DT kollegor Chruss och Ingrid. Och så förstås så var det kul att se er från Pysselmyran också. Vi hade så roligt allihop på lördagskvällen. Jag gör gärna om det fler gånger.

Åker på kurs till Örebro efter jobbet idag och blir borta några dagar så jag kanske blir lite osynlig. Jag har tagit med mig alla nya stämplar så jag kan montera dem allihop och så ska jag försöka hinna med att måla lite också. Måste ju utnyttja tiden på hotellet.

En stor kram till er alla!

Inga kommentarer :