måndag 23 juli 2007

Uppehåll

Hej på er!

Hoppas att ni har en trevlig semester.

Håller på för fullt med bidraget till deltävling 4 på Scrappiz så det dröjer ett tag innan jag lägger upp något nytt här. Som vanligt väljer man ett stort projekt som tar mycket tid... Jag måste hinna klart det mesta innan helgen eftersom jag åker bort då.

Det ska bli skönt när tävlingen är över. Det har varit lite mycket stress och ångest de senaste månaderna :o) Men så är det att tävla. Man är inte direkt van vid pysselpress. Men det kanske är som de säger att lite press gör att man presterar bättre och det kan ju stämma för alla gör så fina bidrag.

Jag måste bara tala om att ni är så duktiga allihopa. Ni gör så underbara bidrag. Konkurrensen är stenhård. Lycka till allihop i tävlingen!

Jag åker till Växjö nästa onsdag och kommer inte hem förrän på lördagen innan jag börjar jobba. Då ska jag passa på att ha semester och slappna av ordentligt.

Jag har ju sagt att jag ska ha pysselsemester men det har inte blivit av ännu. Men som sagt jag åker bort nu så då har jag inget val än att vila :o)

En stor sommarkram från mig!

2 kommentarer :

Anonym sa...

det ska bli spännande å få se ditt bidrag! Jag har ännu inte börjat på mitt..jag har lite idéer, men inget som jag verkligen känner starkt för. Få se om det blir något alls denna gång. Men jag vill verkligen medverka i sista delen också!
Må gott!
Kram Petra

Ann-Louice sa...

Så klart du ska vara med. Du gör jämt så fina saker.

Jag ser i alla fall fram emot att få se ditt bidrag. :o)