torsdag 5 juli 2007

Gratulera eller beklaga?

Idag fyller jag 31!

Tänk, man blir bara äldre och äldre och inte märker man det själv. Man tycker att man är precis som vanligt. Lika barnsligt förtjust i gulliga saker. Jag kommer nog fortfarande attt gå omkring med en grisväska när jag är 60.

Jag läste veckotidningar som Allers och Hemmets veckotidning redan när jag var barn och så tycker jag om att handarbeta så på det viset är jag nog född till tant.

Jag var till optikern i tisdags och beställde tre par nya glasögon. Men jag måste vänta fyra veckor innan jag får dem. Undrar om jag kommer att se alldeles hemsk ut. Det är ju så svårt att se hur bågarna ser ut när man inte har någon styrka i glasen.

Har lite panik den här veckan. Jag får inte riktigt tiden att räcka till. Är alldeles för uppbokad den här veckan. Håller på med Scrappizbidraget också och jag kan ge er ett råd.

Pyssla inte när du är trött! Var lite nöjd med mig själv kl 1.30 i natt. Hade hunnit med ganska mycket och det kändes som om det började ta form när jag råkade fundera lite till och insåg att jag tänkt helt fel! Så nu får jag backa lite och göra om... Precis vad jag har tid med.

Fick mina Whipper Snapper stämplar igår. De är helt underbara. Jag bara älskar den lilla sköldpaddan. Hur har jag klarat mig utan den?

Har fullt upp med bidraget så det kommer inte att komma upp några kort på bloggen innan jag är färdig med bidraget. Sedan hoppas jag på en liten semester från pysslandet. Men jag antar att det blir svårt att hålla mig ifrån det ändå särskilt nu när jag har nya stämplar.

5 kommentarer :

Anonym sa...

GRATTIS på födelsedagen!!!!
Kul att träffas igen på mässan!

Anonym sa...

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!

Hoppas du får en underbar dag.

31 - rena barnleken... du har ju knappt avverkat 1/3 av ditt liv! :-)

Anonym sa...

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!

Hoppas den varit precis så som du önskat den att vara!

Anonym sa...

STORT GRATTIS i efterskott!!!

mycket fint du har i bloggen =)

Anonym sa...

Grattis i efterskott!! =)

Ska bli spännande å se va du hittar på till scrappiz deltävling #3, du gör ju sådana fina grejer jämt!! =D
kram kram