måndag 9 juli 2007

Inte längre gäst

Nu har jag blivit fast DT hos Lisa på InkyWings!


Det ska bli så roligt! Tack så hemskt mycket Lisa för att du ger mig et sådant stort förtroende.


Jag kommer nog att få massor av ny inspiration av mina superfina födelsedagspresenter. Om inte annat kanske jag hittar några roliga saker i gömmorna när jag börjar packa väskorna.


Som jag tidigare sagt blir det en liten mini semester i några dagar/någon vecka för att få ny krafter. Är lite trött efter all panik med skapandet av skrinet till Scrappiz-tävlingen.


Jag var ju ute i sista minuten som vanligt efter att ha koncentrerat mig på att göra DT kort till InkyWings. Men jag lyckades hinna med att göra saker till båda och sköta mitt vanliga jobb även om min pojkvän blev lite lidande den här helgen. Jag får väl kompensera det. :o)

1 kommentar :

Anonym sa...

Grattis och välkommen som fast DT hos InkyWings! Du gör verkligen jättefina kort!

Kram från DT-kollegan.