onsdag 28 november 2007

Tjej eller kille?

Hittade det här testet och ja, resultatet var inte oväntat...

Är jag en kille eller tjej?

Boy side

[ ] du älskar tröjor med luva
[x] du älskar jeans
[ ] hundar är bättre än katter
[ ] det är kul när någon gör sig illa
[ ] du hatar shopping
[x] sorgliga filmer suger (Det ska vara lyckliga slut)
[ ] du har x-box, wii eller liknande spel
[x ] du lekte med leksaksbilar som liten
[ ] någon gång har du velat bli en brandman (Jag funderade på att bli flygplansmekaniker, räknas det?)
[x] du har ett DS, Ps2 eller liknande (Sätter ett x för jag har en Gameboy Advance SP)
[x] du kollar på sport på TV (Inte så mycket nu sen jag började göra kort)
[ ] våldsamma filmer är bra
[x] du pratar med din pappa för råd
[ ] du har massor av kepsar
[x] du gillar att kolla på fotbolls matcher (Har ju spelat fotboll så jag får väl sätta ett x)
[ ] du tycker det är coolt med baggy byxor
[ ] du tycker det är knäppt med sova överparty med massa folk
[ ] grön, svart, röd, blå eller silver är någon av dina favorit färger
[ ] du älskar att vara galen utan att bry dig vad folk tycker (Bryr mig nog inte så mycket faktiskt men inte tillräckligt för ett x)
[x] sport är kul
[x] pratar med mat i munnen
[ ] använder boxers (Räknas tjejboxers? I så fall är det ett x.)

Total = 9 killpoäng + två kanske


Girl side

[ ] du använder läppstift
[x] du älskar att shoppa
[ ] du använder eyeliner/kajal
[x] du bär färgen rosa
[ ] du går till din mamma för råd
[ ] du hatar att bära färgen svart
[ ] du gillar att hänga utanför gallerian
[ ] du älskar att få manikyr och pedikyr
[x] du gillar att bära smycken
[ ] kjolar är en stor del av din garderob
[x] shopping är en av dina favoritsaker
[ ] du gillar inte filmerna star wars (Tycker om Science fiction och speciellt Stargate)
[ ] du har gått i dans eller gymnastik
[ ] det tar dig ca en timma att göra dig iordning
[ ] du har fler än 10 par skor (Tror inte att jag har det men har inte räkna efter)
[ ] du bryr dig om hur du ser ut (Bara så jag inte ser alldeles förskräcklig ut men viktigare än så är det inte)
[ ] du gillar att ha klänning när du kan
[ ] du gillar att ha parfym (Inget måste)
[x] du använder tjej underkläder
[x] du lekte med dockor som barn

Totalt = 6 tjejpoäng

Ja, vad säger man.... Jag är tydligen ingen vanlig tjej :)

Men jag hade inte väntat mig något annat svar direkt.. Inte när man jobbar som produktionstekniker och tycker om att titta på science fiction.

Men å andra sidan är jag en pysselgalning ut i fingerspetsarna. Men man fick inga extra tjejpoäng för det. :(

3 kommentarer :

Lillemor sa...

Hej Ann-Louice!
Jag har en liten fråga till dig. Jag hr sett i ett av dina tidaigare tävlingsbidrag till scrappiztävlingen så hade du gjort en "hängmappslåda". Jag kommer ihåg den för den var så fantastiskt fint gjord! Nu står jag i beredskap att köpa mig just hängmappar och undrar lite var du köpt dina vita....själva "lådan", är den från ikea??? Nu har jag fått en gammal hängmappsvagn som jag tänker prova med i första hand, men det är alltid intressant att se hur andra har löst sina förvaringar! :O)
Mvh
Lillemor ENgdahl

Ann-Louice sa...

Vad kul att du tyckte att den var fin.

Nej, den är inte från IKEA utan den är köpt på Coop Forum för någonstans runt 200 kr om jag minns rätt.

Ja ,det där med förvaringar är ständigt ett problem. Det behövs alltid större än man trodde från början och så byter man förvaringssätt så fort man ser något som ser smartare eller finare ut.

Anonym sa...

VIlka fina kort du har i din blogg! Gillar dem verkligen!