fredag 2 november 2007

Stämpelstafetten 2007

Stämpelstafetten 2007 har börjat på http://www.stampelsnack.se/

Det är en lagtävling där vi ska göra kort i 10-12 utmaningar på en månad.

Jag är med i lag nr 6 och vi kallar oss för Blingarna - Överglänser alla!

Vi som är med i laget är Agneta, leamon, mumlan, fiffinurlig och så jag förstås.

Håll tummarna för att det går bra för oss!

Andra utmaningen ska vara inlämnad i början av veckan. Där ska vi göra julkort i olika färger.

Jag kommer att ha fullt upp men det dröjer en liten stund innan jag kan visa er något.

Jag har gjort ett minialbum till Karlstadsmässan med Bind-it-all maskinen som jag inte har visat er ännu. Ska försöka ta några bra fotografier och lägga ut här så fort jag får tid.

5 kommentarer :

monica sa...

hej! hälsar på i din blogg - du är otroligt duktig o det finns verkligen MASSOR av inspriation här!!!
Självklart vinner vi - överglänser ju alla!!! *ler*

Anonym sa...

Hej hej!
Fiffinurlig i ditt lag tittar in och beundrar =) Jättefina kort vi har gjort allihopa..Vi vinner!!!

Anonym sa...

Lyckat till!
ska bli kul att se vad ni hittar på/Kram och ha det gott/Marie-Louise

Jessica Blixt Wendin sa...

HaHa inte vinner ni!
Det gör ju Distresserna - vi sätter färgpå tillvaron :O)

Anonym sa...

Bling bling!

Kikar runt och ser en massa fina grejer. Klart vi vinner :)