torsdag 21 juni 2007

Hur lång tid?

Hur lång tid tar det för er att skapa ett kort?

Jag är extremt långsam av mig. Jag har aldrig någon idé innan jag börjar utan det brukar växa fram under tiden.

När jag och min bästis Jessica var på Dalapysslingen insåg vi att vi var långsammare än en supertrött och utsliten snigel. Det var verkligen en chock och stor stress att behöva prestera något inom en viss tid. Vi förstod aldrig hur de andra hann med att fika och prata. Vi satt i full koncentration på varsin stol i dagarna två. Vet inte om vi blev snabbare i vårt skapande men vi blev en erfarenhet rikare.

Ikväll ska det pysslas hos min bästa kompis Jessica (Tussan). Jag hoppas få ihop några fler DT-kort som jag kan visa er under helgen och i nästa vecka.

Jag gjorde två kort igår men jag har tyvärr inte hunnit scanna dem så ni får hålla ut en stund till. Jag måste ju ha någonting kvar att frestas med ända fram till nästa lördag. Men jag kan lova att det kommer att komma ut något mer smakprov under helgen.

Trevlig midsommar på er allihop!

1 kommentar :

Anonym sa...

Om jag är lååångsam?
Ja, det kan man ju lungt påstå!
Men sanningen är den att jag har blivit liite snabbare! Men 2-3
timmar för ett kort (närmare 3 ...)
tar det nog allt. Har märkt att det går snabbare när jag har en skiss att utgå från. Men oftast har jag någon liten tanke och resten kommer efterhand.

Ha en bra midsommar!
Lillemor
www.lillemore.blogg.se