söndag 17 juni 2007

Gäst-DT för Inkywings

I slutet av veckan dök det upp massor av underbara stämplar i min postlåda. De kom från Inkywings eftersom jag har blivit tillfrågad att vara deras gäst-DT för de nya stämplarna som ska släppas på Papperskraft den 30 juni -1 Juli i Leksand.

Motiven som släpps är gjorda av Pii-design och Lisa på Inkywings.

Här är mitt första kort jag gjort som gäst-DT. Det är mestadels nya stämplar förutom texterna "Varma kramar" och "Vänner för alltid" som finns sedan tidigare.

Jag kommer att lägga upp kort lite nu och då fram till mässan för att förhandsvisa er de nya stämplarna så håll utkik!

8 kommentarer :

Anonym sa...

Åh, vad söta de är de små smilfinkarna :-D
Du, välkommen in i vårt team än en gång!
Kram
Chruss

Anonym sa...

Grattis till GästDt-jobbet!! =D
Härligt kort du gjort med fina färger å snyggt dekorerat! =)
Söta stämplar, ska bli roligt å få se mer utav dem sen! =)
Trevlig söndag!
Kram Petra

Anonym sa...

Lycka till som Lisas gäst-DT! Och eftersom jag bor utanför Rimbo kan jag nästan vinka till dig tvärs över skogen ;)

Anonym sa...

Välkommen till Lisagänget!! Härligt kort du gjort!

Ann sa...

Kjempeflott kort! Gleder meg til å se flere :)

Hilsen
Ann, Norge

Anonym sa...

Oj så sött kort!! Stämplarna är urgulliga!! Kram Agneta

Anonym sa...

Så spännande med lite nya stämplar! Lita på att jag kommer att hålla utkik!
Vilket sött kort du gjort!
Lillemor
www.lillemore.blogg

Anonym sa...

Jösses så sött! Ser fram emot att få se mer : D
//Susanne