måndag 27 april 2009

Muffinskort

InkyWings släppte massor av nya fina stämplar på mässan i Avesta i helgen. Om du missade mässan kan du se och köpa alla de nya stämplarna här.

Jag hade jätteroligt på mässan. Jag fick som vanligt inte mycket gjort utan pratade desto mer och handlade lite grann förstås. Det var en rolig träff.

En stor kram till Anna, Tessan, Eva och Jessica. Jag hade superkul med er under helgen. Vi syns snart igen.

Jag har gjort ett kort med den nya muffins stämpeln, muffins medium, som finns att köpa här.

Jag har lekt lite med mina cirkelformade dies och gjort massor av cirklar i olika papper och limmat på dem på kortet.


Jag har använt en bårdstans från Fiskars för att göra den bulliga kanten med hålen.

Som pricken över i:t har jag använt 3d-lack på björnbäret för att få en fin blänkande 3d effekt.


Inga kommentarer :