torsdag 13 november 2008

Kort från Live Cropen


Ja, inte är jag snabb inte.. Det var ju ett tag sedan LC var i Stockholm. Men nu äntligen har korten letat sig in i scannern.

Här är ett kort som jag gjorde till en Shabby Chic utmaning.

Jag har klippt av vingarna av den stackars hÄngla fjärilen och gjort egna med hjälp av en Fiskars mall med fjärilsvingar.

Dessutom fick jag använding för min Martha Stewart stans på det mönstrade pappret.

Biljetten med grattis texten är från InkyWings. Den finns både som stämpel och för de lata edan på papper att inhandla.


I den här umaningen skulle man använda något ovanligt som man fick i tävlingskitet. Jag fick ett rosa sugrör som jag klippt av och satt fast tre stycken på högra kanten. Jag har dessutom gjort grisens svans av sugröret.

1 kommentar :

Rasofiel sa...

Så utrolig kule kort!!! Spesielt det øverste med sommerfuglen som vinger :D smart-ass :D klemm