onsdag 14 maj 2008

Mors dags kort



Jag avsatte lite tid i flytten till pysseltid och åstadkom detta kort.

Jag har gjort ett mors dags kort med de nya stämplarna. Damen är stämpel 8005J Postdam som jag färglagt med distresser och sedan haft 3D lack på blommorna i stämpeln. Scrapstämpeln jag använt heter 8048G Skrivcirkel liten och är även den färglagd med distresser. Jag har stämplat båda motiven med en vattenfast chestnut brun Memoriesdyna.


Blommorna är från Prima. Sen har jag använt en smyckesmellandel som dekoration i den stora blomman och sedan blingat till den lite med stickles. I den mindre blomman har jag använt en pärlhatt/pärlkåpa som dekoration i mitten.


Sen var jag lat och skrev texten och gjorde snurklorna för hand med brun penna.

1 kommentar :

Anonym sa...

Hej! stumpan.. Mams! här igen .
detta kort hade ja gillat helskarpt
kramisar mitt hjärta